Stránka se načítá, čekejte prosím ...

Informace > Historie verzí

Upozornění

Používáte nepodporovaný prohlížeč. Aplikace POVEZ II nemusí fungovat správně. Použijte, prosím, některý z následujících podporovaných webových prohlížečů (číslo označuje nejnižší podporovanou verzi prohlížeče):

Google Chrome 49+, Firefox 36+, Internet Explorer 11+, Microsoft Edge, Safari 9.1+, Opera 28+, Android Browser 50+

Pondělí 13.11.2017, verze 1.29

  • aplikace POVEZ II byla přesunuta na jiný, výkonnější server
  • byla odstraněna nekompatibilita aplikace s novým systémem serveru
  • administrace žádostí byla doplněna o záložku "Formální kontrola"

Pátek 3.11.2017, verze 1.28

  • do záložky "Zaměstnanci" byl doplněn výběr státu trvalého bydliště
  • má-li zaměstnanec trvalý pobyt mimo území ČR, vyplnění adresy bydliště se nevyžaduje
  • do počtu odeslaných žádostí v rámci III. výzvy se nyní nezapočítávají žadatelem zrušené žádosti, které sice byly v aplikaci POVEZ II odeslány, ale nebyly fyzicky nebo elektronicky doručeny na místněpříslušné pracoviště ÚP ČR
  • byly upraveny podmínky pro zrušení žádosti, zamítnutou žádost již nelze zrušit

Středa 1.11.2017, verze 1.27

  • nyní je již možné odeslat žádosti v rámci III. výzvy až do limitu počtu žádostí na výzvu a žadatele dle podmínek projektu

Úterý 31.10.2017, verze 1.26

  • do formuláře žádosti byla doplněna záložka "Zaměstnanci", ve které žadatel vyplní seznam zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě
  • pro žádosti podané v rámci III.výzvy byla v záložce "Přílohy" doplněna příloha "Seznámení zaměstnanců se zařazením do projektu a seznam zaměstnanců", která nahrazuje původní přílohy "Zaměstnanci/OSVČ navržení k účasti na vzdělávací aktivitě", "Potenciální zaměstnanci navržení k účasti na vzdělávací aktivitě" a "Souhlas zaměstnanců se zařazením do projektu a se zpracováním osobních údajů", příloha ve formátu PDF se generuje z údajů zadaných v žádosti a je možné jí vytvořit až po odeslání žádosti

Pondělí 30.10.2017, verze 1.25

  • pro žádosti podané v rámci III.výzvy byly v záložce "Přílohy" aktualizovány přílohy "Další informace k žádosti", "Průzkum trhu", "Prohlášení žadatele o zbavení mlčenlivosti" a "Čestné prohlášení žadatele o podporu v režimu blokové výjimky"

Čtvrtek 26.10.2017, verze 1.24

  • pro žádosti podané v rámci III.výzvy byla v záložce "Přílohy" aktualizována příloha "Čestné prohlášení žadatele o podporu v režimu de minimis"

Středa 25.10.2017, verze 1.23

  • v rozpracovaných žádostech byly odstraněny následující přílohy:
    • Zaměstnanci/OSVČ navržení k účasti na vzdělávací aktivitě
    • Potenciální zaměstnanci navržení k účasti na vzdělávací aktivitě
    • Čestné prohlášení o příspěvcích v rámci projektu
    • Souhlas zaměstnanců se zařazením do projektu a se zpracováním osobních údajů
  • pro žádosti podané v rámci III.výzvy budou výše uvedené přílohy upraveny takto:
    • přílohy Zaměstnanci/OSVČ navržení k účasti na vzdělávací aktivitě, Potenciální zaměstnanci navržení k účasti na vzdělávací aktivitě a Souhlas zaměstnanců se zařazením do projektu a se zpracováním osobních údajů budou sloučeny do jedné přílohy. Tato sloučená příloha bude k dispozici nejpozději v den zahájení příjmu žádostí III.výzvy
    • příloha Čestné prohlášení o příspěvcích v rámci projektu bude zrušena
  • pro žádosti podané v rámci III.výzvy byla v záložce "Veřejná podpora" odstraněna tabulka s již poskytnutou podporou de minimis

Pondělí 23.10.2017, verze 1.22

  • záložka "Kompletní žádosti" byla doplněna o volbu "Schválení žádosti hodnotící komisí s podmínkou beze změny žádosti"
  • žádost schválenou s podmínkou beze změny žádosti nemůže žadatel editovat, administrátor může žádost po splnění podmínky (např. po dodání chybějících podkladů) schválít
  • do tabulek v jednotlivých záložkách byl doplněn sloupec "Výzva"

Pondělí 9.10.2017, verze 1.21

  • do aplikace byly naimportovány žádosti I.výzvy

Pondělí 11.9.2017, verze 1.20

  • záložka "Vrácené žádosti" byla doplněna o volbu "Zamítnutí žádosti z důvodu nedodržení lhůty pro kompletaci žádosti"
  • záložka "Schválené žádosti" byla doplněna o volbu "Zamítnutí žádosti z důvodu nesplnění podmínek projektu"
  • záložky "Administrované", "Vrácené", "Kompletní", "Schválené s podmínkou" a "Schválené" byly rozšířeny o volbu "Zrušení žádosti na žádost žadatele"

Čtvrtek 31.8.2017, verze 1.19

  • nyní je možné exportovat jednotlivé tabulky do Excelu, do nástrojové lišty bylo doplněno tlačítko "Exportovat do excelu"

Čtvrtek 24.8.2017, verze 1.18

  • v PDF žádosti se již správně nezobrazí konkrétní již poskytnuté podpory de minimis, pokud žadatel žádá o příspěvek v režimu blokové výjimky

Pátek 30.6.2017, verze 1.17

  • bylo nastaveno automatické ukončení příjmu žádostí II.výzvy dne 30.6.2017 ve 23:59:59 hod.
  • pro metodiky projektu bylo nastaveno zobrazení alokovaných prostředků v jednotlivých výzvách

Pondělí 26.6.2017, verze 1.16

  • žádosti ve stavu Schválená s podmínkou je nyní možné žadatelem opravit a splnit tak podmínku hodnotící komise
  • byla doplněna záložka Schválené s podmínkou, kam byly ze záložky Schválené přesunuty žádosti schválené s podmínkou
  • byl doplněn formulář, který umožňuje žádost schválenou s podmínkou po splnění podmínky schválit nebo vrátit k opravě nebo zamítnout, pokud žadatel podmínku hodnotící komise nesplnil

Středa 7.6.2017, verze 1.15

  • byla navýšena alokace na 1,25 mld. Kč

Pondělí 29.5.2017, verze 1.14

  • byl doplněn formulář v záložce Kompletní žádosti, ve kterém je možné schválit nebo zamítnout žádost hodnotící komisí
  • byla doplněna automatická e-mailová oznámení o schválení nebo zamítnutí žádosti hodnotící komisí
  • byla doplněna záložka Schválené žádosti
  • byla nastavena přístupová práva k záložce Schválené žádosti
  • byly upraveny texty automatických emailových zpráv
  • byly upřesněny texty hlášení aplikace při vrácení žádosti do předchozího stavu
  • bylo implementováno upozornění uživateli, které se zobrazí při prvním přihlášení po distribuci nové verze aplikace

Pondělí 22.5.2017, verze 1.13

  • v číselníku pracovišť byla doplněna zkratka pracoviště
  • k odesílateli automatické emailové zprávy byla doplněna zkratka pracoviště
  • byly upraveny texty automatických emailových zpráv

Úterý 16.5.2017, verze 1.12

  • důvod zamítnutí žádosti "Nepodporovaná vzdělávací aktivita" byl změněn na "Nesplnění podmínek projektu"
  • v automatické e-mailové zprávě, která se odesílá žadateli při zamítnutí nebo vrácení žádosti, byl změněn odesílatel, správce aplikace byl nahrazen administrátorem žádosti
  • byl upraven text automatické e-mailové zprávy při vrácení žádosti žadateli

Úterý 9.5.2017, verze 1.11

  • byly sjednoceny chybové a informační zprávy aplikace
  • aplikace byla rozšířena o odesílání informačních e-mailových zpráv
  • nyní se odesílá přihlášenému uživateli informační zpráva při zrušení žádosti, pokud není ve stavu "Rozpracovaná" a administrátorovi žádosti v kopii, pokud je alespoň ve stavu "Doručená"
  • nyní se odesílá kontaktní osobě žadatele a administrátorovi žádosti v kopii informační zpráva při převodu žádosti na jiné pracoviště ÚP ČR, při vrácení žádosti žadateli z důvodu formálních chyb a při zamítnutí žádosti s uvedením důvodu zamítnutí
  • upraven text žádosti v záložce "Specifikace žádosti", nyní se uvádí v údaji "Celkový počet zaměstnanců nad 54 let" počet zaměstnanců nad 54 let k prvnímu dni realizace vzdělávací aktivity

Úterý 2.5.2017, verze 1.10

  • v administraci byla doplněna záložka "Všechny žádosti"
  • ve všech záložkách administrace je nyní možné zobrazit žádost v režimu pouze pro čtení
  • ve všech záložkách administrace je nyní možné vygenerovat žádost ve formátu PDF
  • v záložce "Čekající na doručení" byl změněn údaj "Datum doručení žádosti" na nepovinný, není-li zadán, doplní se dnešní datum
  • v záložce "Administrované" byl doplněn nepovinný údaj "Datum akce", není-li zadán, doplní se dnešní datum

Pátek 28.4.2017, verze 1.9

  • do formuláře "Zaměstnanci" byl doplněn zaškrtávací údaj "Zobrazit v kontaktech"
  • v záložce "Kontakty" se nyní zobrazují pouze zaměstnanci, kteří mají zaškrtnutý údaj "Zobrazit v kontaktech"
  • nyní se již správně zobrazuje chybové hlášení při pokusu o změnu uživatelského hesla, které nesplňuje požadavky na bezpečnost

Čtvrtek 27.4.2017, verze 1.8

  • záložka Historie žádostí se nyní zobrazuje i v administraci v záložkách Vrácené, Kompletní, Zamítnuté, Rozpracované a Zrušené
  • v záložkách administrace žádostí byly doplněny funkce Vrácení žádosti do stavu Rozpracovaná, Odeslaná a Doručená

Pondělí 24.4.2017, verze 1.7

  • žadateli se nyní zobrazuje ve formuláři žádosti záložka Historie žádosti
  • byla přepracována funkce výpočtu lhůty pro doručení žádosti, nyní se již správně počítá lhůta i v případě, kdy poslední den lhůty připadne na sobotu, neděli nebo státní svátek
  • příjem žádosti byl rozšířen o možnost zamítnout odeslanou žádost, kterou žadatel fyzicky vůbec nedoručil
  • administrace žádosti byla rozšířena o sloupce Administroval a Upravil
  • administrace žádosti byla rozšířena o funkce Převod žádosti na jiné pracoviště, Zamítnutí žádosti z důvodu nedodržení lhůty pro kompletaci žádosti a Zamítnutí žádosti z důvodu nepodporované vzdělávací aktivity
  • byla zrušena záložka Nepřijaté žádosti, nepřijaté žádosti byly přesunuty mezi zamítnuté žádosti
  • byla doplněny záložky Zamítnuté žádosti a Zrušené žádosti

Středa 19.4.2017, verze 1.6

  • při editaci žádosti žadatelem se zobrazí záložka Zpráva pro žadatele, je-li vyplněna
  • do administrace žádostí byla doplněna záložka Nepřijaté žádosti

Úterý 18.4.2017, verze 1.5

  • databáze pracovišť byla rozšířena o údaje "Datová schránka" a "Webová stránka"
  • seznam pracovišť v záložce kontakty pod volbou Informace byl rozšířen o údaj "Datová schránka"
  • záložka kontakty pod volbou Informace byla rozšířena o seznam pracovníků projektu POVEZ II
  • aplikace byla rozšířena o administraci žádostí
  • administrované žádosti byly rozčleněny do záložek Čekající na doručení, Administrované, Vrácené, Kompletní, Rozpracované
  • vrácenou žádost může nyní žadatel opravit a opravenou žádost znovu odeslat

Pondělí 10.4.2017, verze 1.4

  • záložky "Zástupci žadatele" a "Tituly" byly přesunuty do formuláře "Úprava žádosti"
  • u fyzických osob neplátců DPH je vyžadováno vyplnění údaje "DIČ"
  • bylo doplněna možnost žádat na jiné místo výkonu práce než je sídlo nebo provozovna žadatele
  • záložka "Specifikace žádosti" byla rozšířena o počet hodin teorie a praxe, o možnost nastavení délky hodiny a o přepočet na počet hodin bagatelní podpory
  • nyní je možné žádat ÚP ČR o zjištění nedoplatků a zároveň doložit potvrzení o bezdlužnosti
  • doplněny bublinové nápovědy
  • byly aktualizovány přílohy žádosti
  • aplikace byla rozšířena o administraci pracovišť, typů pracovišť a regionů
  • byla upravena PDF verze žádosti

Čtvrtek 23.3.2017, verze 1.3

  • automatická emailové potvrzení o registraci bylo doplněno o sdělení, kde je k dispozici seznam zaměstnanců projektu POVEZ II
  • byly aktualizovány kontakty na zaměstnance projektu POVEZ II
  • je-li název vzdělávací aktivity příliš dlouhý, je nyní v seznamu žádostí zobrazen v několika řádcích
  • v záložce "Žadatel" byly doplněny a modifikovány texty bublinových nápověd
  • před odesláním žádosti se zobrazí výzva, aby žadatel ve svém zájmu provedl důkladnou kontrolu žádosti
  • byly aktualizovány přílohy žádosti

Úterý 21.3.2017, verze 1.2

  • nyní se již správně zobrazuje v žádosti název společnosti, který obsahuje uvozovky nebo jiné nealfanumerické znaky
  • byla aktualizována adresní místa z Registru územní identifikace adres a nemovitostí (RÚIAN)

Pondělí 20.3.2017, verze 1.1

  • nyní již správně funguje kontrola počtu zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě i v případě, je-li jich více než 1 000
  • nyní je možné se přihlásit i v případě, že uživatel zadá heslo s počátečními nebo koncovými nadbytečnými mezerami

Pondělí 20.3.2017, verze 1.0

  • zahájen příjem žádostí

Neděle 19.3.2017, verze 0.11 beta

  • byla zavedena detekce nepodporovaného prohlížeče
  • seznam pracovišť Úřadu práce ČR v záložce "Specifikace žádosti" byl rozšířen o kontaktní pracoviště
  • seznam pracovišť Úřadu práce ČR v sekci "Kontakty" byl rozšířen o kontaktní pracoviště
  • do sekce "Kontakty" byl přidán seznam zaměstnanců Úřadu práce ČR projektu POVEZ II ve formátu PDF
  • zástupce žadatele byl rozšířen o údaj "funkce", který se zobrazí u jména v sekci podpis žadatele v PDF žádosti
  • nyní je již možné do žádosti vložit více oprávněných osob
  • po odeslání žádosti se nyní odešle žadateli potvrzovací e-mailová zpráva s PDF žádostí v příloze
  • bylo zdůrazněno, že příplatky za přesčasovou práci jsou zahrnuty v předpokládaných mzdových nákladech
  • byla zavedena kontrola, je-li označena alespoň jedna zdravotní pojišťovna v závislosti na počtu zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě
  • byla zavedena kontrola, je-li vyplněn údaj "Datová schránka" u právnické osoby
  • při výskytu chyby, která brání uložení rozpracované žádosti, se již správně nevyprázdní údaje "Identifikátor datové schránky" a "Číslo účtu"

Čtvrtek 16.3.2017, verze 0.10 beta

  • při registraci se již správně detekuje jako validní emailová adresa, ve které se vyskytují velká písmena
  • nyní se již správně zaokrouhluje i přičítá počet hodin zkoušky do celkového počtu hodin
  • sekce "Zdroje informací" byla přesunuta do samostatné podnabídky "Odkazy", najdete jí pod volbou "Informace" z hlavní nabídky
  • byly upraveny některé formulace žádosti
  • byly aktualizovány přílohy žádosti
  • nástrojová lišta byla přesunuta vpravo, aby se zvýraznilo tlačítko "Nová žádost"
  • byla doplněna kontrola doby trvání vzdělávací aktivity v závislosti na zvolené specifikaci
  • byla doplněna kontrola, nežádá-li žadatel o příspěvek na mzdové náklady v případě, jsou-li navrženi pouze potenciální zaměstnanci
  • byla doplněna kontrola, je-li označena alespoň jedna zdravotní pojišťovna
  • byl odstraněn údaj "Variabilní symbol"
  • bylo upraveno zaokrouhlování již poskytnuté podpory v CZK na 2 desetinná místa a v EUR na 3 desetinná místa

Středa 15.3.2017, verze 0.9 beta

  • nyní již po odhlášení není možno zobrazit formulář žádosti
  • nyní se již správně zobrazuje číslo popisné i u adresy obce, která nemá evidované názvy ulic
  • v záložce "Veřejná podpora" se již nezobrazuje tabulka poskytnuté podpory v případě, že žadatel žádá o příspěvek v režimu blokové výjimky
  • kontrola žádosti již nyní správně nehlásí chybu, je-li počet hodin výuky nebo zkoušky v rozmezí 0,25 - 0,75 hodiny
  • byla opravena chyba při řazení seznamu žádostí podle čísla žádosti
  • pokud to šířka okna prohlížeče dovolí, zobrazí se nyní bublinová nápověda vpravo, pokud ne, zobrazí se vlevo

Pondělí 13.3.2017, verze 0.8 beta

  • do záložky "Žadatel" byl doplněn údaj "Variabilní symbol", údaj "Specifický symbol" byl odstraněn
  • údaj "Telefonní číslo" ve formuláři "Zástupce žadatele" byl nastaven jako povinný
  • upravena kontrola počtu zaměstnanců v záložce "Specifikace žádosti", nyní se kontroluje, je-li vyplněn alespoň jeden z údajů 'Počet zaměstnanců' nebo 'Počet potenciálních zaměstnanců'
  • v tabulce "Specifikace žádosti" byl změněn formát údajů "Počet hodin výuky" a "Počet hodin zkoušky", nyní je možné hodiny zadat na 2 desetinná místa (připouští se pouze hodnoty 0,25 - čtvrt, 0,50 - půl a 0,75 tři čtvrti hodiny)
  • ze sazeb DPH byly odstraněny snížené sazby 10% a 15%, výchozí sazba byla nastavena na 21%
  • do tabulky "Specifikace žádosti" byl doplněn údaj "Příplatky za práci přesčas", zároveň byly upraveny součty výše příspěvku v seznamu žádostí a v již alokovaných prostředcích
  • údaj "Poskytovatel podpory de minimis" v záložce "Veřejná podpora" byl zmenšen na 2 řádky
  • v záložce "Veřejná podpora" byly v tabulce poskytnuté podpory de minimis doplněny součty CZK a EUR
  • byla přepracována formulace žádosti o zjištění nedoplatků v záložce "Nedoplatky", nyní musí žadatel explicitně určit, jestli žádá nebo nežádá Úřad práce ČR, aby zjistil nedoplatky sám
  • seznam zdravotních pojišťoven v záložce "Nedoplatky" se nyní zobrazuje, i když žadatel nežádá, aby Úřad práce ČR zjistil nedoplatky sám
  • sjednocena formulace prohlášení žadatele o pojištěných zaměstnancích bez ohledu na to, jestli žádá nebo nežádá, aby Úřad práce ČR zjistil nedoplatky sám
  • upravena formulace v Čestném prohlášení, slovo "Manuálem" bylo nahrazeno slovem "Podmínkami"
  • do záložky "Čestné prohlášení" byl přidán údaj "Místo vyplnění žádosti", údaj je spolu s vyznačenou oblastí pro razítko a podpis oprávněné osoby uveden v PDF žádosti
  • nyní je možné stáhnout jednotlivé přílohy přímo v záložce "Přílohy" bez nutnosti návštěvy portálu MPSV
  • do jednotlivých záložek formuláře žádosti byly přidány poznámky pod čarou formou bublinové nápovědy
  • je-li žádost odeslána, nelze jí již ani v testovací verzi žádným způsobem editovat
  • otevře-li žadatel po odeslání žádosti formulář žádosti, zobrazí se jednotlivé záložky v režimu pouze pro čtení bez možnosti editace, rovněž se již neprovádí žádná kontrola žádosti
  • byla přepracována funkce "Kopie žádosti", nyní se již do nové žádosti kopírují všechny údaje i všechny tabulky z původní žádosti
  • do PDF žádosti byl doplněn údaj "Příplatky za práci přesčas"
  • v PDF žádosti se nyní zobrazí pouze seznam příloh, které žadatel v žádosti označil
  • nyní je možné vytvořit PDF žádost kdykoliv bez ohledu na stav žádosti
  • nemá-li žádost příznak "Odeslaná", zobrazuje se v PDF žádosti vodoznak, aby se zamezilo odevzdání takovéto žádosti na Úřad práce ČR

Pátek 10.3.2017, verze 0.7 beta

  • je-li překročena alokace, příjem žádostí se ukončí, žádost nelze odeslat
  • je-li překročen roční limit výše příspěvku všech odeslaných žádostí žadatele, další žádost již nelze odeslat
  • jsou-li před odesláním žádosti nalezeny chyby, je po upozornění otevřen formulář žádosti s aktivní záložkou "Kontrola žádosti"
  • zavedena kontrola provozoven, nelze vybrat více provozoven z různých krajů, nelze vybrat pražské provozovny, kontroluje se, je-li vyplněn předmět podnikání
  • není-li vybrána žádná provozovna, kontroluje se, jestli žadatel nemá sídlo v Praze
  • kontroluje se příslušnost vybrané KrP k provozovnám, pokud není žádná vybraná, tak k sídlu žadatele
  • implementovány podrobné kontroly údajů v záložce "Specifikace žádosti" dle zaslaných připomínek
  • přidán údaj "Sazba DPH", nastaveny automatické výpočty nákladů s DPH a nákladů na osobu
  • údaje, které se počítají automaticky, není možné ručně editovat
  • zavedena kontrola tabulky realizace VA s jinou firmou, nelze vložit IČ žadatele, je-li vybrána odpověď Ano, vyžaduje se zadání alespoň jedné firmy
  • čerpal-li žadatel podporu de minimis v uplynulých 3 účetních obdobích, vyžaduje se vyplnění alespoň jednoho řádku tabulky
  • zavedena kontrola tabulky poskytnutých podpor de minimis, kontroluje se vyplnění všech údajů v řádku tabulky
  • datum poskytnutí podpory nesmí být menší než 3 účetní období zpět a větší než dnešní datum
  • v záložce "Čestné prohlášení" byla upravena formulace zaškrtávacího údaje "Čestně prohlašuji, že splňuji všechny výše uvedené body k datu odeslání žádosti."
  • na základě připomínky byla odstraněna záložka "Nápověda" pod volbou "Informace"

Čtvrtek 9.3.2017, verze 0.6 beta

  • opravena chyba v kontrolním součtu při validaci čísla účtu
  • nyní se již správně zobrazuje výše příspěvku u plátců DPH
  • z důvodů ochrany serveru před přetížením byla implementováno omezení, které povoluje max. 30 souběžných registrací
  • ze seznamu krajských poboček byla odstraněna druhá adresa pobočky v Plzni
  • pod volbou "Informace" byly implementovány nové záložky "Alokace", "Kontakty", "Nápověda" a "Historie verzí aplikace"
  • odstraněno tlačítko "Kontrola žádosti"
  • před odesláním žádosti se nyní provádí kontrola, obsahuje-li žádost chyby, není možné jí odeslat
  • provedeny grafické úpravy, aby vzhled aplikace barevně odpovídal logomanuálu Úřadu práce ČR

Středa 8.3.2017, verze 0.5 beta

  • implementována záložka "Kontrola žádosti" s popisem nalezených chyb a s odkazy na nesprávně vyplněné údaje
  • změněna formulace v záložce "Specifikace žádosti"
  • záložka "Přílohy" byla doplněna o bublinovou nápovědu

Úterý 7.3.2017, verze 0.4 beta

  • upraven generátor hesel, nyní již generátor negeneruje záměnné znaky

Úterý 7.3.2017, verze 0.3 beta

  • vyřešen problém s přístupem k veřejným registrům
  • implementováno logování registrací žadatelů
  • umožněna opakovaná registrace žadatele, pokud se žadatel ještě do aplikace nepřihlásil
  • změněno hlášení o probíhající registraci z důvodu dlouhé odezvy při čtení dat z veřejných registrů
  • tlačítko registrace v hlavní nabídce přesunuto vpravo
  • do záhlaví aplikace doplněno registrační číslo projektu

Pondělí 6.3.2017, verze 0.2 beta

  • přečíslovány verze aplikace
  • změněno písmo na Arial 12px
  • v zápatí stránky přidán odkaz "O projektu" na informace o projektu POVEZ II na portále MPSV
  • nastaveno skrývání částí žádosti v závislosti na vyplnění položek v sekcích "Specifikace žádosti", "Další údaje", "Nedoplatky" a "Veřejná podpora"
  • změněno pořadí záložek
  • změněny názvy záložek
  • přesunuty některé údaje mezi záložkami
  • upraven výběr fiskálního období
  • přidán údaj "Krajská pobočka" výběrem z číselníku v sekci "Specifikace žádosti"
  • přidána nová záložka "Přílohy" se seznamem příloh, které žadatel přikládá k žádosti
  • vyřešeno odstraňování žádostí, rozpracovaná žádost se zruší, v opačném případě se označí jako zrušená žadatelem
  • přepracována grafická podoba PDF verze žádosti, změněno písmo na Arial 12pt, upraveny rámečky, velikosti okrajů, tabulky; uvnitř tabulek zmenšeno písmo z důvodu nedostatku místa

Sobota 29.1.2017, verze 0.1 beta

  • spuštěna první pracovní verze projektu POVEZ II